LandTAX
Pod koniec kwietnia poznaliśmy zwycięzców I Edycji Konkursu „Startup School UR”, zrealizowanego w ramach Projektu „Inkubator Innowacyjności 4.0”. Jak wielokrotnie powtarzali sami Członkowie Komisji: projekty były tak dobre, że niezmiernie ciężkim zadaniem było wskazanie tych najlepszych. Wybór musiał zostać jednak dokonany.
Pod koniec kwietnia poznaliśmy zwycięzców I Edycji Konkursu „Startup School UR”, zrealizowanego w ramach Projektu „Inkubator Innowacyjności 4.0”. Jak wielokrotnie powtarzali sami Członkowie Komisji: projekty były tak dobre, że niezmiernie ciężkim zadaniem było wskazanie tych najlepszych. Wybór musiał zostać jednak dokonany.
Niezwykle cieszy fakt, że potencjał Kadry Naukowo-Badawczej z naszej Uczelni został wykorzystany w tak zaawansowany sposób do generowania pomysłów i innowacji! Jak wynika z opinii uczestników tegoroczna edycja „Startup School UR” to był świetnie spędzony czas, a także masa nowych umiejętności i kompetencji.
W rezultacie, w wyniku obrad Komisji Oceniającej, w oparciu o przeprowadzoną dyskusję uwzględniającą przyjęte kryteria oceny, Komisja Oceniająca przyznała III miejsce dla autorów projektu LandTAX - System oceny produkcyjności siedlisk.
LandTAX to system pozwalający na automatyczną ocenę produkcyjności siedlisk dla dowolnego obszaru. Proponowane rozwiązanie jest odpowiedzią na potrzebę stworzenia narzędzia dla właścicieli gruntów i lasów, wspierającego podejmowanie decyzji dotyczących zalesiania gruntów oraz zarządzania istniejącymi i nowopowstałymi zasobami leśnymi w Polsce.
ZESPÓŁ
prof. dr hab. inż. Jarosław Socha - CEO
Dyrektor generalny projektu, odpowiedzialny za zarządzanie i koordynowanie działań w projekcie.
dr hab. Paweł Netzel, prof. UR - COO
W projekcie odpowiedzialny za realizację strategii projektu oraz zarządzanie zasobami.
Dr. inż. Paweł Hawryło - CFO
Dyrektor finansowy projektu, odpowiada za procesy strategicznego planowania i realizację strategii finansowej.
Mgr inż. Luiza Tymińska - Czabańska - CMO
W projekcie odpowiedzialna za stworzenie strategii marketingowej, kreowania pozytywnego wizerunku marki oraz jej ekspansji na rynek.
W najbliższych dniach przedstawimy laureatów II i I miejsca konkursu – „Startup School UR” (Projekt „Inkubator Innowacyjności 4.0”).
W przypadku chęci współpracy z Zespołem, prosimy o bezpośredni kontakt. Zachęcamy także do kontaktu z uczelnianym Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie oraz Centrum Innowacji Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie sp. z o.o., gdzie mogą Państwo uzyskać konkretne informacje na temat komercjalizacji rozwiązań.
Osoby do kontaktu:
mgr inż. Wojciech Przywała – Broker Technologii
e-mail: wojciech.przywala@innowacje-ur.pl
tel.: 12 662 48 53
mgr Wojciech Borówka – Broker Innowacji UR
e-mail: Wojciech.Borowka@urk.edu.pl
tel.: 12 662 48 53
UWAGA - zapraszamy do odwiedzenia BAZY TECHNOLOGII – AGRITECHMARKET.PL
WIĘCEJ na temat warsztatów „Startup School UR”.
Organizatorami I edycji „Startup School UR” byli: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie poprzez Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu oraz Centrum Innowacji Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie Sp. z o. o. Wykonawcą spoza uczelni była firma Open Innovation House sp. z o.o.
Cykl warsztatów organizowany był w ramach Projektu pod nazwą „Inkubator Innowacyjności 4.0”, dofinansowanego z Programu pozakonkursowego „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach”, w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Program pod nazwą „Inkubator Innowacyjności 4.0” realizowany jest w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 (Działanie 4.4).